בסיוע כוחות אוויריים: 44,000 צמחי קנאביס הושמדו בנגב

בפשיטת כוחות יס"מ, מג"ב והמערך האווירי של משטרת ישראל אותרו היום 55 מתחמים מוסווים לגידול קנאביס לא חוקי בנגב. 44,000 צמחים הושמדו. "בכך הגיעה לסיומה פעילות מיפוי וסימון האזורים החשודים," נמסר

המשטרה מדווחת כי חשפה היום (א’) לא פחות מ-55 מתחמי גידול קנאביס מוסווים בשטחי האש של צה”ל בנגב.

על פי הדיווח לוחמי יס”מ נגב לוחמי מג”ב, שוטרי תחנות דימונה ואופקים, המערך האווירי של משטרת ישראל בשיתוף פקחי הסיירת הירוקה, פשטו היום על 55 מתחמים אשר נחשדו כשטחי גידול קנאביס בשטחי האש של בסיסי צה”ל בדרום. 

לדברי המשטרה “בכך הגיעה לסיומה פעילות מיפוי וסימון האזורים החשודים ככאלו בהם מגודלים בניגוד לחוק צמחי המריחואנה”.

תפיסת שטחי גידול קנאביס בנגב
תפיסת שטחי גידול קנאביס בנגב

יש לציין שהצהרות כמו זו שמגיעה כעת מהמשטרה על סיום מיפוי הפעילות בתחום גידול הקנאביס הלא חוקי בנגב כבר פורסמו לא אחת בעבר ועד כה תמיד האחראים לגידולים אלו, המוסווים בעזרת רשתות הסוואה, המשיכו בפעילות על אף זאת.

“הכוחות הרבים אשר פעלו מאז שעות הבוקר המוקדמות במיקוד אכיפה איתרו את המתחמים, חישפו את השטח ותפסו את ציוד הגידול והתשתיות של 55 המתחמים,” דווח עוד. “בפעילות זו הושמדו בו במקום הושמדו כ 44,000 צמחי מריחואנה”.

מהמשטרה נמסר כי “מדובר בתפיסת הפעלה מתמשכת בהתמודדות אל מול נגע הסמים המסוכנים. לא עוד תפיסה ואיסוף החומר הצמחי אל תחנות המשטרה תוך השקעת משאבים רבים אלא טיפול בשורש ביצוע העבירה בו במקום”.

פעילות זו חוזרת לאחר שבועות מבצע “שומרי החומות” במהלכם נשמר שקט בגזרת הדיווחים על תפיסות גידולי קנאביס. בשבוע שעבר חזרה המשטרה לפעילות וגם השבוע כפי שניתן לראות נמשכת פעילות זו.

בראיונות בעבר העידו מגדלי הקנאביס הבדואים בנגב, המהווים על פי הערכות את המקור העיקרי של קנאביס בשוק הלא חוקי בישראל, כיצד הם התעשרו מהעסק הפורח. “נכון שהיו כמה תפיסות בשטחי אש, אבל עוד פעם אני אומר לך – זה שום דבר, אנחנו את המיליונים שלנו כבר עשינו,” אמר אחד מהם.

המשך קריאה
Back to top button
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר